DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2019(74) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13883

Назва: Креативність дітей дошкільного віку: сутнісний аналіз поняття
Автори: Крамаренко, В.
Ключові слова: креативність
творчість
уява
творчий процес
розвиток
дитина дошкільного віку
особистість
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається проблема формування креативності у дітей дошкільного віку, що є найбільш сприятливим по фізіологічним та психологічним показникам для розвитку цієї особистісної якості. Проаналізовано поняття «творчість» та «креативність» людини. Виявлено фізіологічні особливості мозкової діяльності дитини дошкільного віку та типологія мислення у процесі формування креативності.
Опис: Крамаренко В. Креативність дітей дошкільного віку: сутнісний аналіз поняття / В. Крамаренко // Педагогічні науки : наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2019. – Вип. 74. – С. 21-24.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13883
Розташовується у зібраннях:2019(74)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
KRAMARENKO.pdf142,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок