DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13171

Назва: Личностно-ориентированное обучение в школьном образовательном процессе по математике
Автори: Акири, И.
Ключові слова: особистість
ціннісні відносини
математика
навчання
профіль
курикулум
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Формирование личности – основная задача школы. Математика, как учебный предмет, вносит свою лепту в ее формировании. В статье рассматривается некоторые пути усиления личностно-ориентированного обучения математики: формирование ценностных отношений, дифференцированное и индивидуальное обучение, профильное обучение.
Опис: Акири И. Личностно-ориентированное обучение в школьном образовательном процессе по математике / И. Акири // Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції “Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи”, м. Полтава, 19-20 листопада 2019 р. – Полтава : Астрая, 2019. – С. 9-10.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13171
Розташовується у зібраннях:Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Akiri.pdf320,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок