DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13171
|
Назва: | Личностно-ориентированное обучение в школьном образовательном процессе по математике |
Автори: | Акири, И. |
Ключові слова: | особистість ціннісні відносини математика навчання профіль курикулум |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Формирование личности – основная задача школы. Математика, как учебный предмет, вносит свою лепту в ее формировании. В статье рассматривается некоторые пути усиления личностно-ориентированного обучения математики: формирование ценностных отношений, дифференцированное и индивидуальное обучение, профильное обучение. |
Опис: | Акири И. Личностно-ориентированное обучение в школьном образовательном процессе по математике / И. Акири // Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції “Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи”, м. Полтава, 19-20 листопада 2019 р. – Полтава : Астрая, 2019. – С. 9-10. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13171 |
Розташовується у зібраннях: | Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|