DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16901
|
Назва: | Критерії розвитку інтелектуального обдарування особистості майбутнього фахівця у сфері соціальної роботи |
Автори: | Лебедик, Л.В. |
Ключові слова: | критерії розвиток інтелект навчальні досягнення креативність мудрість обдарування особистість майбутній фахівець у сфері соціальної роботи |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Розглядаються критерії розвитку інтелектуального обдарування особистості майбутнього фахівця у сфері соціальної роботи – високі рівні інтелекту, навчальних досягнень, креативності й мудрості. |
Опис: | Лебедик Л. В. Критерії розвитку інтелектуального обдарування особистості майбутнього фахівця у сфері соціальної роботи. Обдаровані діти – скарб нації : матеріали Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції (м. Київ, 8–11 грудня 2020 року) Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2020 С. 228–231. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16901 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|