DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16901

Назва: Критерії розвитку інтелектуального обдарування особистості майбутнього фахівця у сфері соціальної роботи
Автори: Лебедик, Л.В.
Ключові слова: критерії
розвиток
інтелект
навчальні досягнення
креативність
мудрість
обдарування
особистість
майбутній фахівець у сфері соціальної роботи
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Розглядаються критерії розвитку інтелектуального обдарування особистості майбутнього фахівця у сфері соціальної роботи – високі рівні інтелекту, навчальних досягнень, креативності й мудрості.
Опис: Лебедик Л. В. Критерії розвитку інтелектуального обдарування особистості майбутнього фахівця у сфері соціальної роботи. Обдаровані діти – скарб нації : матеріали Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції (м. Київ, 8–11 грудня 2020 року) Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2020 С. 228–231.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16901
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
14_Лебедик_тези_МК.pdf348,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок