DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21660
|
Назва: | Концепція дослідження розвитку ідеї цілісної освіти особистості в європейських світоглядних системах раннього Нового часу |
Автори: | Басенко, Р.О. |
Ключові слова: | цілісна освіта освіта педагогіка особистість |
Дата публікації: | 2022 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Упродовж історичного поступу людства ідея цілісної освіти завжди займала
особливе місце у вихованні. Її теоретико-концептуальні засади, будучи обгрунтовані
античним освітнім ідеалом «καλοκἀγαθία», були практично збагачені ренесансною
парадигмою «Pietas Litterata» та остаточно сформувалися у постмодерній концепції
«Holistic Education». У нас час цілісна освіта набуває особливої актуальності,
адже її мета і завдання спрямовані на формування сучасного інноваційного та всебічно
розвиненого фахівця.
Попри те, що цілісна освіта, холізм та інтегрований зміст освіти сьогодні
належать до інноваційного тезаурусу та добре корелюють із сучасною «науковою
модою», теоретичне осмислення історичного шляху розвитку цілісної освіти та
інтегрованого навчання, можна визначити як спорадичне, їхній аналіз потребує більшої
уваги дослідників, педагогів-практиків і громадськості. Особливо відчувається
необхідність історико-педагогічної та освітософської експлікації цілісної освіти та
педагогіки цілісного світорозуміння. |
Опис: | Басенко Р. О. Концепція дослідження розвитку ідеї цілісної освіти особистості в європейських світоглядних системах раннього Нового часу // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 38-41. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21660 |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|