DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2013(5) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2574
|
Назва: | Любов як почуттєва основа духовного потенціалу психолога і педагога в роботі з учнями: визначення, типологія, роль установленні особистості |
Автори: | Рибалка, В.В. |
Ключові слова: | любов гуманістичний потенціал любові особистість особистість дитини цінність гуманістична цінність |
Дата публікації: | 2013 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Проаналізовано сутнісні характеристики феномену любові.
Науковець акцептує, що актуєшьність звернення до любові як до життстворчого феномену зростає в наш час, коли відбувається знецінення цього почуття в суспільстві, де утверджуються маргінальні цінності Любов є одним із головних почуттів учнівськоїмолоді, яке треба краще розуміти педагогічним працівникам і спиратися на нього в навчально-виховній роботі з молоддю. Вчений робить висновок, що психолого-педагогічне вивчення проблеми любові має не перериватися у психології та педагогіці, зокрема, у таких її аспектах, як: розкриття духовного, гуманістичного потенціалу любові, вплив мудрої любові дорослих на розвиток особистості дитини, збереження благородства, щирості і дієвості любові у стосунках між людьми. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2574 |
Розташовується у зібраннях: | 2013(5)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|