DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми студенти

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 93 до 112 із 375
< назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2007Индивидуальные учебно-исследовательские задания как средство формирования исследовательских умений студентовМаксимов, А.С.
2013История становления и развития студенческого самоуправления в РоссииКаменев, Д.С.; Романович, С.В.
2016Іміджеві акценти в професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класівДовга, Т.Я.
2007Індивідуальне навчально-дослідне завдання як новий підхід до організації самоосвіти студентівГвоздецька, Г.В.
2017Індивідуальний освітній маршрут як форма педагогічного супроводу студентів–внутрішньо переміщених осіб у нових умовах життя та навчанняСас, Н.М.
2016Індивідуально-диференційований підхід до творчого розвитку особистості студентів у процесі етнодизайнерської діяльностіРуденченко, А.А.
2017Інноваційний контекст формування суб‘єкт-суб‘єктних відносин у студентські академічній групіПилипенко, Г.
2018Інтеграція ергономічних знань студентів у процесі фахової підготовки майбутніх педагогів професійного навчанняСілков, В.М.
2023Інтеграція здоров'язбережувальних технологій у навчальний процес студентів природничих спеціальностейДяченко-Богун, М.М.; Грицай, Н.Б.; Большая, О.В.
2022Інтеграція цифрових мобільних технологій у навчальний процес студентів соціономічних спеціальностейБерезан, В.І.
2015Інтерактивне дозвілля у педагогічних інститутах УРСР доби «відлиги» (ч.1)Лук'яненко, О.В.
2015Інтерактивне дозвілля у педагогічних інститутах УРСР доби «відлиги» (ч.2)Лук'яненко, О.В.
2018Інтерактивне навчання іноземних мов студентів технічного профілюТанько, Н.Г.
2017Інтерактивне навчання іноземних мов у вищій школі: становлення ідеї в контексті розвитку педагогічної науки (друга половина ХХ – початок ХХІ століття)Танько, Н.Г.
2018Інформаційні технології як засіб активізації пізнавальної діяльності студентівКузьменко, П.І.
2018Класифікаційна характеристика змісту та структури сучасних фітнес-технологійЖамардій, В.О.
2021Когнітивна візуалізація іноземномовного тексту у самостійній роботі студентів нефілологічних спеціальностей закладу вищої освітиКороль, Л.Л.
2017Комп‘ютерна презентація як інноваційний спосіб самостійної роботи студентів: види, засоби створенняЯненко, М.
2008Компетентнісний підхід до вивчення хімії студентами-екологамиЗаблоцька, О.С.
2007Комплексація матеріальної бази та наукового потенціалу науково-педагогічних і наукових закладів – шлях до залучення до наукової творчості вчителів та студентівПлиска, О.І.; Рубан, О.В.
Відображення результатів від 93 до 112 із 375
< назад   далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок