DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми здобувач вищої освіти

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 12 із 12
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020The Formation of the Adaptive Model of Educational Management in the Sphere of Higher EducationMarkina, I.; Zhuravska, N.; Yashchuk, S.; Opaliuk, T.; Karapuzova, N.; Карапузова, Н.Д.
2024Активізація пізнавальної діяльності здобувачів вищої освіти під час вивчення хімії: методи та прийомиБлагодарь, К.С.
2021Арт-екопрактики як методичний інструментарій освітнього процесу: психологічний ресурсЯланська, С.П.
2024Вплив залежності від соцмереж на особистісні ресурси здобувачів вищої освіти в умовах сьогоденняЄфименко, А.Р.
2023Дидактичні інтеракції у вищій школі як засіб інтеграції освітнього просторуГриньова, М.В.; Жданова-Неділько, О.Г.
2024Емоційний інтелект та локус контролю здобувачів вищої освітиМирошник, О.Г.; Вишовська, О.С.
2023Значення рефлексивної діяльності здобувачів вищої освіти медичних вузів у процесі професійної підготовкиЖукова, М.Ю.; Ткаченко, О.В.; Соколенко, В.М.
2017Методика роботи зі структурно-логічними схемами у процесі вивчення історичних дисциплін в умовах педагогічного закладу вищої освітиАбакумова, В.І.
2018Організація науково-дослідної діяльності роботи студентів із врахуванням психолого-педагогічних умов як засіб забезпечення якості вищої освітиРомащенко, І.В.
2024Самостійна робота здобувачів вищої освіти заочної форми навчання на кафедрі хіміїКопанцева, Л.М.; Іващенко, О.Д.
2024Формування безпекової культури у здобувачів вищої освітиЛюльченко, В.Г.; Саранюк, Д.О.
2017Формування здоров’язберігаючої культури студентської молоді в умовах сучасного закладу вищої освітиЖалій, Р.В.
Відображення результатів від 1 до 12 із 12

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок