DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2017(70) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9686

Назва: Методика роботи зі структурно-логічними схемами у процесі вивчення історичних дисциплін в умовах педагогічного закладу вищої освіти
Автори: Абакумова, В.І.
Ключові слова: вища освіта
історичні дисципліни
здобувач вищої освіти
освітня діяльність
структурно-логічна схема
історія
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюються методичні особливості застосування форм роботи зі структурно-логічними схемами, які використовуються для здобувачів вищої освіти в процесі освітньої діяльності під час вивчення історичних дисциплін. Доводиться необхідність їхнього використання в умовах сучасного закладу вищої освіти для майбутніх бакалаврів історії.
Опис: Абакумова В. Методика роботи зі структурно-логічними схемами у процесі вивчення історичних дисциплін в умовах педагогічного закладу вищої освіти / В. Абакумова // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. – Вип. 70. – С. 23-26.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9686
Розташовується у зібраннях:2017(70)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Abakumova.pdf250,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок