DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми діти з особливими потребами

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 13 із 13
Дата випускуНазваАвтор(и)
2010Врахування індивідуальних відмінностей дітей з особливими потребами в педагогічному процесі дошкільного навчального закладуОстапко, Л.О.
2019Дитячо-юнацьки клуби за місцем проживання як інституція інклюзивної позашкільної освітиКобобел, А.Є.
2020Дозвіллєва діяльність дітей з особливими освітніми потребами засобами гриКобобел, А.Є.
2016Інклюзивне навчання дітей з особливими потребамиАтаманчук, Н.М.
2021Навчально­-реабілітаційні центри як різновид розвитку середньої освіти для дітей з особливими потребами 2011-­2017 pp.)Шевченко, С.
2019Нормативно-правове забезпечення державної політики України щодо інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в заклади освітиІльченко, О.Ю.; Кобобел, А.Є.
2021Організація навчального процесу у спеціальних школах для дітей з особливими потребами (2011-2017 рр.)Шевченко, С.М.
2023Освітньо-виховні функції дитячого музичного театру в умовах інклюзивної освітиЛавриш, І.М.
2016Педагогічний досвід підготовки вчителів інклюзивного навчання у ПортугаліїРєпка, В.О.
2021Професійна діяльність педагога в умовах інклюзивного освітнього просторуМетельська, Н.Й.
2014Психологічна готовність дітей з особливими потребами до школи в умовах інклюзивної освітиАтаманчук, Н.М.
2023Розвиток дозвіллєвої діяльності дітей з особливими освітніми потребами в закладах позашкільної освіти України (кінець ХХ – перша чверть ХХІ століття)Кобобел, А.Є.
2007Тварини як засіб реабілітації дітей з особливими потребамиШилович, О.І.
Відображення результатів від 1 до 13 із 13

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок