DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13879
|
Назва: | Дозвіллєва діяльність дітей з особливими освітніми потребами засобами гри |
Автори: | Кобобел, А.Є. |
Ключові слова: | дозвілля гра дитина дозвіллєва діяльність дитини методи навчання методи виховання ігрова терапія діти з особливими потребами |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | На нинішньому етапі радикальних змін в освітньому просторі України особливої
актуальності набуває проблема зайнятості дітей з особливими освітніми потребами у
вільний від навчання час. Реалії повсякденного життя свідчать про те, що проведення
вільного часу в поєднанні із дозвіллєвою діяльністю таких дітей є одними із важливих
чинників їх соціалізації та адаптації в суспільстві. В дозвіллєвій діяльності, як одній з
найкращих сфер життєдіяльності дитини, розкриваються її інтереси, що пов’язані зі
спілкуванням, оздоровленням, саморозвитком, рекреацією тощо. У цьому контексті
важливого значення, для вирішення вище зазначених завдань, набувають невичерпані
можливості гри. Феномен гри полягає у тому, що будучи розвагою або відпочинком, гра
виконує функції розвитку, навчання, виховання, терапії, сприяє покращенню відносин
між дітьми з особливими освітніми потребами та однолітками. |
Опис: | Кобобел А. Є. Дозвіллєва діяльність дітей з особливими освітніми потребами засобами гри / А. Є. Кобобел // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 302-305. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13879 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|