DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10718

Назва: Врахування індивідуальних відмінностей дітей з особливими потребами в педагогічному процесі дошкільного навчального закладу
Автори: Остапко, Л.О.
Ключові слова: інклюзивна освіта
вади розвитку
дошкільний навчальний заклад
інклюзія
діти з особливими потребами
діти з затримкою психічного розвитку
робота з особливими дітьми
педагогічний процес
Дата публікації: 2010
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено проблеми інтеграції дітей, що мають особливі освітні потреби у педагогічному процесі дошкільного навчального закладу, особливості здійснення виховного впливу та містить короткі рекомендації вихователям, що працюють з цими дітьми. Майбутнє країни – її діти, і доля суспільства, держави залежить від того, наскільки фізично та психічно здоровими вони виростуть, чи зможуть знайти місце серед інших людей у суспільстві. Як відомо, кількість дітей з вадами у психофізичному розвитку зростає з кожним роком. Пояснення цьому можна знайти у різних причинах: погіршення екологічної обстановки, умов життя, обмеженість заходів соціального захисту сімей, особливо тих сімей, що мають дітей з особливими потребами.
Опис: Остапко Л. О. Врахування індивідуальних відмінностей дітей з особливими потребами в педагогічному процесі дошкільного навчального закладу / Л. О. Остапко // Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти: зб. наук. праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 19- 20 травня 2010 р. / М-во освіти і науки України, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка [та ін.]. – Полтава, 2010. – С. 114-120.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10718
Розташовується у зібраннях:Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
21.pdf298,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок