|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми освітній простір
Відображення результатів від 31 до 50 із 50
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2020 | Передовий досвід забезпечення якості вищої освіти: зарубіжні і вітчизняні практики | Свєшнікова, А.О. |
2020 | Підготовка вчителя нової української школи: сучасний стан і перспективи | Лимар, Т.О. |
2022 | Політехнічна освіта: новітній контект | Семеновська, Л.А. |
2017 | Проблема культурного саморозвитку особистості в освітньому просторі | Химченко, О. |
2016 | Проектування простору технологічної освіти в контексті компетентнісного підходу | Цина, А.Ю. |
2022 | Психологічний вимір проблеми формування проекологічної спрямованості особистості | Кравченко, О.Д. |
2021 | Психолого-педагогічна терапія мистецтвом у сучасному освітньому просторі | Любченко, І. |
2021 | Психофізіологічні аспекти проєктування освітнього простору | Тітов, І.Г. |
2018 | Рівний доступ до якісної освіти крізь призму організації інклюзивного навчання в опорних школах | Денисюк, І.; Суліменко, Д.; Дронь, Т. |
2015 | Розвиток критичного мислення студентів | Тимоха, С.С.; Крикунова, В.Ю. |
2018 | Розвиток освітнього простору регіону в умовах децентралізації: економічний аспект | Ситюк, Р.О. |
2010 | Розробка навчально-методичного комплексу викладання навчального модуля «Основи анатомії і фізіології нервової системи людини» | Воскобойнікова, Г.Л. |
2016 | Сучасний стан та інноваційний потенціал освітнього простору позашкільного творчого об’єднання | Богута, В.М. |
2016 | Сучасний стан та інноваційний потенціал освітнього простору позашкільного творчого об’єднання | Богута, В.М. |
2015 | Технології інтеграції майбутніх учителів в освітньо‐ професійний простір на засадах позитивно‐прийнятних індивідуальних відмінностей | Цина, В.І. |
2021 | Управлінські технології впровадження інноваційних методів навчання української мови і літератури в закладі загальної середньої освіти | Корда, А.О. |
2015 | Феномен мовної особистості в сучасному освітньому просторі: теоретичний аспект | Губарь, О.Г. |
2020 | Фізкультурно-оздоровчі та спортивні технології в освітньому просторі: теорія і практика | Бардінов, А.В.; Бардінов, О.В.; Дяченко-Богун, М.М.; Міхеєнко, О.І.; Литвиненко, В.А.; Жалій, Р.В.; Воробйов, О.В.; Жамардій, В.О.; Донченко, В.І.; Скріннік, Є.О.; Ємець, А.В.; Зайцева, Ю.В.; Синиця, С.В.; Кириленко, О.І.; Кириленко, Г.В.; Корносенко, О.К.; Хоменко, П.В.; Мироненко, С.Г.; Момот, О.О.; Гриньова, М.В.; Новописьменний, С.А.; Новік, С.М.; Жданова-Неділько, О.Г.; Пивовар, Н.М.; Хілінська, Т.В.; Свінцицька, Н.Л.; Когут, І.В.; Устенко, Р.Л.; Литовка, В.В.; Каценко, А.Л.; Согоконь, О.А.; Тараненко, І.В.; Бардінова, А.О.; Хлібкевич, С.Б.; Шапаренко, І.Є.; Шостак, Є.Ю.; Гогоць, В.Д. |
2017 | Формування нової якості особистісного інноваційного розвитку учня в сучасному освітньому просторі | Рогодченко, І.; Полтавська, Л. |
2022 | Формування трансверсальних компетентностей в іншомовній професійній підготовці майбутніх педагогів: нормативно-законодавчі аспекти | Степаненко, Л.М.; Попова, Л.М. |
Відображення результатів від 31 до 50 із 50
|