DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18005
|
Назва: | Управлінські технології впровадження інноваційних методів навчання української мови і літератури в закладі загальної середньої освіти |
Автори: | Корда, А.О. |
Ключові слова: | управлінські технології методи навчання навчання української мови школа якісна освіта освітній простір технології навчання |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Якісна освіта є пріоритетом будь-якої держави. Реформування та
модернізація освіти в Україні у контексті входження до європейського та
світового освітнього простору передбачає відкритість освітньої системи,
розвиток педагогіки партнерства і співробітництва, реформування змісту
середньої освіти, формування ключових компетентностей учнів, зміну структури
школи в умовах децентралізації влади, автономію в діяльності закладів освіти
тощо.
Важливим чинником модернізації сучасної освіти є інноваційна діяльність
навчального закладу, спрямована на розроблення та впровадження ефективних
технологій навчання, виховання та розвитку учнів.
Прискорення науково-технічного прогресу та повсюдне впровадження
новітніх інформаційних технологій поставило перед сучасною освітою
надзвичайно важливе завдання – виховати та підготувати підростаюче
покоління, здатне активно включитися в новий етап розвитку сучасного
інформаційного суспільства. Тому сучасна педагогічна наука і практика
зосередили увагу на пошуку таких технологій навчання, які б забезпечували
всебічний розвиток особистості школяра, сприяли його самовираженню. |
Опис: | Корда А. О. Управлінські технології впровадження інноваційних
методів навчання української мови
і літератури в закладі загальної середньої освіти // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 156-158. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18005 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|