DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2016(66-67) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7514
|
Назва: | Проектування простору технологічної освіти в контексті компетентнісного підходу |
Автори: | Цина, А.Ю. |
Ключові слова: | компетентнісний підхід технологычна освіта освітній простір |
Дата публікації: | 2016 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто простір технологічної освіти як освоєна вчителями трудового навчання частина потенційного середовища технологічної освіти. Пріоритетом технологічної освіти визначено освіта особистості, здатної самостійно і вільно мислити. Обґрунтовано забезпечення можливості кожному учневі досягти необхідного рівня освіченості. Концептуальні засади включення рушіїв технологічної освіти визначено за наведеними в Державному стандарті базової і повної загальної середньої освіти особистісним, діяльнісним і компетентнісним концептуальними підходами. Готовність учня до майбутньої трудової діяльності обумовлено комплексом загальнотрудових компетенцій. Визначені етапи трудової підготовки учнів: діяльнісно, особистісно та компетентнісно орієнтовані. |
Опис: | Цина А. Ю. Проектування простору технологічної освіти в контексті компетентнісного підходу / А. Ю. Цина // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2016. – Вип. 66-67. – С. 25–32. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7514 |
Розташовується у зібраннях: | 2016(66-67)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|