|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2015(15) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5365
|
| Назва: | Технології інтеграції майбутніх учителів в освітньо‐ професійний простір на засадах позитивно‐прийнятних індивідуальних відмінностей |
| Автори: | Цина, В.І. |
| Ключові слова: | освітній простір індивідуальність інтеграція педагогічні технології |
| Дата публікації: | 2015 |
| Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
| Короткий огляд (реферат): | Розглядається групування педагогічних технологій інтеграції майбутніх педагогів у освітній простір педагогічного ВНЗ на основі приведення їхньої індивідуальності у відповідність до рівня освітнього простору, відбиваючи фундаментальні засади фази інтеграції у формуванні особистісно професійної зрілості. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5365 |
| Розташовується у зібраннях: | 2015(15)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|