DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2022(29) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19315
|
Назва: | Формування трансверсальних компетентностей в іншомовній професійній підготовці майбутніх педагогів: нормативно-законодавчі аспекти |
Автори: | Степаненко, Л.М. Попова, Л.М. |
Ключові слова: | трансверсальні (наскрізні) вміння трансверсальна компетентність професійна підготовка професія вчителя іншомовна підготовка освітній простір вища освіта |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена проблемі дослідження феномена наскрізних (трансверсальних)
компетентностей у сучасних світових системах професійної підготовки майбутніх педагогів. Розглянуто
погляди зарубіжних науковців на зміст понять «трансверсальна компетентність», шляхи формування
наскрізних компетентностей у процесі становлення спеціалістів педагогічного профілю, роль
іншомовної підготовки фахівців освітньої галузі в формуванні іх конкуреннтноспроможності в сучасних
умовах. Робоче середовище ХХІ століття швидко змінюється. Постійний розвиток та модефікація
міжнародного ринку праці, переорієнтація до вимог цифрової індустрії 4.0. створюють нагальну
потребу в запровадженні наскрізних (трансверсальних) компетентностей в навчальні програми
професійної підготовки фахівців в закладах вищої освіти. Основною метою іноваційних процесів є
необхідність досягнення інтеграції та злиття наскрізних навичок у розробку спеціалізованих
навчальних програм підготовки майбутніх спеціалістів до володіння іноземною мовою. Сучасна
соціокультурна та освітня ситуація акцентує увагу на аналізі та конструюванні можливостей
формування та розвитку трансверсальних компетентностей саме в процесі іншомовної підготовки
майбутніх педагогів. Тому доцільно, щоб у процесі навчання з усіх програмних дисциплін відбувалось
проектування відповідного освітнього іншомовного середовища, безперервне перетворення набутих
знань і навичок у базові основи наскрізних компетенцій, які можна застосовувати незалежно від віку та
діяльності. Крім того, слід враховувати, ставлення та очікування студентів у досягненні
трансверсальних компетентностей, які має розвивати вища освіта. У сучасній освітній парадигмі
загальний, рівень вимог до іншомовної підготовки вчителів ріного фаху збільшується, важливим
показником в професійному зростанні учителя є його бажання та здатність до постійного навчання
впродовж життя. Хоча трансверсальне навчання може бути складним та проблематичним, воно |
Опис: | Степаненко Л. М., Попова Л. М. Формування трансверсальних компетентностей в іншомовній
професійній підготовці майбутніх педагогів: нормативно-законодавчі аспекти // Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. Випуск 29. С. 219-224. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19315 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(29)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|