DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8761
|
Назва: | Формування нової якості особистісного інноваційного розвитку учня в сучасному освітньому просторі |
Автори: | Рогодченко, І. Полтавська, Л. |
Ключові слова: | учень інноваційний розвиток освітній простір школа |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Школа – це своєрідна модель суспільства, у центрі якої знаходиться дитяча особистість. Саме сучасний освітній заклад має сприяти інноваційному розвитку учня, який повинен уміти навчатися впродовж життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх, працювати в команді, спілкуватися в полікультурному середовищі, мати здатність до саморозвитку та саморозкриття.
Тому діяльність Карлівської гімназії імені Ніни Герасименко як інноваційного освітнього закладу спрямовувалася на реалізацію проблеми "Діяльнісний підхід до формування лідерського освітнього потенціалу в умовах рівного доступу до якісної освіти". Упроваджувався Проект розвитку ―Гімназія рівних можливостей "Школа соціального успіху", що передбачав створення ефективних умов для формування нової якості особистісного інноваційного роз-витку соціально успішної особистості; різнобічний розвиток, виховання і соціалізацію школяра, здатного до життя в суспільстві, який прагне до самовдо-сконалення і навчання, готовий до свідомого життєвого вибору, є патріотом, має сформовані моральні цінності, вміння креативно та критично мислити. |
Опис: | Рогодченко І. Формування нової якості
особистісного інноваційного розвитку учня в сучасному освітньому просторі / І. Рогодченко, Л. Полтавська // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 161-163. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8761 |
Розташовується у зібраннях: | 17
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|