DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми НУШ

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 11 до 30 із 57
< назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Застосування моделі «Перевернутий клас» у Новій українській школіШпак, В.П.
2024Зв’язок і наступність ідей Г. Ващенка про фізичне виховання молоді з ключовими положеннями НУШМокляк, В.М.; Петренко, Л.М.
2020Змістова характеристика понятійного конструкту «Формування пізнавального інтересу особистості школяра до трудового навчання»Іманова, С.
2019Індивідуальне оцінювання в інклюзивному класі за допомогою технології портфоліоТопчій, Н.М.
2020Інноваційні методи навчання молодших школярів з особливими освітніми потребамиМатвеєва, Н.О.
2022Інновації та особливості впровадження реформ НУШ для 5-9 класів з природничих наукБаранник, Н.В.
2019Компаративний аналіз освітньо-виховних процесів "Старої" та "Нової" української школи в контексті новітніх суспільних змінГорда, К.
2018Компетентністний підхід у сучасній здоров'язберігаючій освітіВоробйова, О.М.; Хлібкевич, С.Б.
2023Метод проєктів як засіб формування наскрізних умінь, ключових компетентностей та організації діяльнісного підходу на уроках хімії в НУШРак, Ж.В.
2020Методичні орієнтири навчання хімії у Новій українській школіДворовенко, С.Є,
2022Можливості використання AGILE-підходу у процесі реалізації дизайн-проєктівІгнатенко, М.М.
2019Нова українська школа як відповідь на актуальні соціальні запитиМихайлик, В.
2021Нова школа має вирощувати громадянина, а не людину з набором компетентностейВаракіна, Т.П.; Орлова, Л.Я.; Решта, Т.М.
2019НУШ: вчимо навчати на крилах сучасностіКрилевець, М.П.
2020Облаштування зони комфорту для сучасного вчителя в Новій українській школіСагайдак, В.Р.; Гриньова, М.В.; Пашко, Л.Ф.
2022Окремі вектори підготовки майбутнього вчителя до впровадження STEAM-освіти у НУШЦимбалюк, О.
2020Освітнє середовище НУШ як психолого-педагогічна проблема сучасностіПочинок, Є.А.; Слинько, Н.В.
2022Особливості викладання інтегрованого курсу мистецтва у початковій школіРадченко, А.
2023Партнерська взаємодія як інноваційний компонент нової української школиПочинок, Є.А.
2020Педагогічні ідеї В.О.Сухомлинського в сучасностіТкач, М.О.
Відображення результатів від 11 до 30 із 57
< назад   далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок