DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми НУШ

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 5 до 24 із 57
< назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016До питання про розробку проекту "Нова українська школа: нові стандарти загальноосвітньої школи"Страшко, С.В.; Білик, В.Г.; Бойчук, Ю.Д.; Босенко, А.І.; Гончаренко, М.С.; Гриньова, М.В.; Дутчак, М.В.
2023Екскурсії до Хорольського ботанічного саду як один із способів реалізації змісту навчальних програм природничої освітньої галузі НУШ у 5-6 класахЄгоркіна, С.О.
2021Емоційний комфорт середовища – один із факторів конкурентоспроможності закладу позашкільної освіти (на прикладі Центру дитячої та юнацької творчості Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області)Тесля, Л.В.
2018Ергономічні особливості організації навчальних центрів (осередків) в НУШПочинок, Є.А.
2019Етнопедагогічні засади і національно-духовні цінності Нової української школиРуденко, Ю.Д.
2019Життєтворчий вимір професійної діяльності вчителя Нової української школиМірошніченко, Т.В.
2020Застосування моделі «Перевернутий клас» у Новій українській школіШпак, В.П.
2024Зв’язок і наступність ідей Г. Ващенка про фізичне виховання молоді з ключовими положеннями НУШМокляк, В.М.; Петренко, Л.М.
2020Змістова характеристика понятійного конструкту «Формування пізнавального інтересу особистості школяра до трудового навчання»Іманова, С.
2019Індивідуальне оцінювання в інклюзивному класі за допомогою технології портфоліоТопчій, Н.М.
2020Інноваційні методи навчання молодших школярів з особливими освітніми потребамиМатвеєва, Н.О.
2022Інновації та особливості впровадження реформ НУШ для 5-9 класів з природничих наукБаранник, Н.В.
2019Компаративний аналіз освітньо-виховних процесів "Старої" та "Нової" української школи в контексті новітніх суспільних змінГорда, К.
2018Компетентністний підхід у сучасній здоров'язберігаючій освітіВоробйова, О.М.; Хлібкевич, С.Б.
2023Метод проєктів як засіб формування наскрізних умінь, ключових компетентностей та організації діяльнісного підходу на уроках хімії в НУШРак, Ж.В.
2020Методичні орієнтири навчання хімії у Новій українській школіДворовенко, С.Є,
2022Можливості використання AGILE-підходу у процесі реалізації дизайн-проєктівІгнатенко, М.М.
2019Нова українська школа як відповідь на актуальні соціальні запитиМихайлик, В.
2021Нова школа має вирощувати громадянина, а не людину з набором компетентностейВаракіна, Т.П.; Орлова, Л.Я.; Решта, Т.М.
2019НУШ: вчимо навчати на крилах сучасностіКрилевець, М.П.
Відображення результатів від 5 до 24 із 57
< назад   далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок