|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми НУШ
Відображення результатів від 9 до 28 із 59
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2019 | Етнопедагогічні засади і національно-духовні цінності Нової української школи | Руденко, Ю.Д. |
2019 | Життєтворчий вимір професійної діяльності вчителя Нової української школи | Мірошніченко, Т.В. |
2020 | Застосування моделі «Перевернутий клас» у Новій українській школі | Шпак, В.П. |
2024 | Зв’язок і наступність ідей Г. Ващенка про фізичне виховання молоді з ключовими положеннями НУШ | Мокляк, В.М.; Петренко, Л.М. |
2020 | Змістова характеристика понятійного конструкту «Формування пізнавального інтересу особистості школяра до трудового навчання» | Іманова, С. |
2019 | Індивідуальне оцінювання в інклюзивному класі за допомогою технології портфоліо | Топчій, Н.М. |
2020 | Інноваційні методи навчання молодших школярів з особливими освітніми потребами | Матвеєва, Н.О. |
2022 | Інновації та особливості впровадження реформ НУШ для 5-9 класів з природничих наук | Баранник, Н.В. |
2019 | Компаративний аналіз освітньо-виховних процесів "Старої" та "Нової" української школи в контексті новітніх суспільних змін | Горда, К. |
2018 | Компетентністний підхід у сучасній здоров'язберігаючій освіті | Воробйова, О.М.; Хлібкевич, С.Б. |
2023 | Метод проєктів як засіб формування наскрізних умінь, ключових компетентностей та організації діяльнісного підходу на уроках хімії в НУШ | Рак, Ж.В. |
2020 | Методичні орієнтири навчання хімії у Новій українській школі | Дворовенко, С.Є, |
2024 | Методологія CLIL у контексті формування культурної грамотності | Полєжаєв, Ю.Г. |
2022 | Можливості використання AGILE-підходу у процесі реалізації дизайн-проєктів | Ігнатенко, М.М. |
2019 | Нова українська школа як відповідь на актуальні соціальні запити | Михайлик, В. |
2021 | Нова школа має вирощувати громадянина, а не людину з набором компетентностей | Варакіна, Т.П.; Орлова, Л.Я.; Решта, Т.М. |
2019 | НУШ: вчимо навчати на крилах сучасності | Крилевець, М.П. |
2020 | Облаштування зони комфорту для сучасного вчителя в Новій українській школі | Сагайдак, В.Р.; Гриньова, М.В.; Пашко, Л.Ф. |
2022 | Окремі вектори підготовки майбутнього вчителя до впровадження STEAM-освіти у НУШ | Цимбалюк, О. |
2020 | Освітнє середовище НУШ як психолого-педагогічна проблема сучасності | Починок, Є.А.; Слинько, Н.В. |
Відображення результатів від 9 до 28 із 59
|