DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми STEM-освіта
Відображення результатів від 29 до 41 із 41
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2021 | Підготовка майбутніх учителів природничих наук до роботи в Новій українській школі | Грицай, Н. |
2022 | Проєкт "Віртуальний STEAM-кабінет як освітній ресурс" для вчителів природничих дисциплін | Цимбалюк, О.В. |
2022 | Реалізація STEM-технологій у позашкільній освіті | Жолонко, Я. |
2015 | Робототехніка як засіб формування в учнів навиків і умінь майбутнього | Шостя, С.П. |
2022 | Роль особистості вчителя в організації STEM-освіти | Прусова, М.О. |
2022 | Специфіка застосування ігрових технологій у STEM-освіті | Кашуба, В. |
2022 | Становлення STEM-освіти в США | Педашенко, А. |
2022 | Сучасний стан STEM-освіти в Україні | Толстоухов, С. |
2023 | Теоретико-методичні засади проєктування і реалізації STEM-освіти | Піддячий, М. |
2023 | Термінологічний аналіз основних дефініцій STEM-освіти | Кокарєва, А. |
2022 | Технології STEM-освіти на уроках хімії | Івченко, М. |
2022 | Феномен зростаючої популярності напряму STEM-освіти | Прусова, М.О. |
2023 | Формування педагогічної майстерності та soft-skills в умовах STEM-освіти: сучасні практики | Кокарєва, А.В. |
Відображення результатів від 29 до 41 із 41
|