DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми вища освіта

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 148 до 167 із 371
< назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015М. В. Остроградський - геній, визнаний за життяКорнієнко, О.В.
2015Масові відкриті онлайн-курси у контексті євроінтеграції вищої освіти УкраїниКузьменко, Г.М.; Хорольський, О.В.
2008Менеджмент качества высшего образования как объект стандартизацийВолошко, Л.Б.; Волкова, Н.Н.
2015Методика викладання курсу "Біомеханіка" майбутнім фахівцям фізичної культуриХоменко, П.В.
2017Методика роботи зі структурно-логічними схемами у процесі вивчення історичних дисциплін в умовах педагогічного закладу вищої освітиАбакумова, В.І.
2020Методичні особливості вивчення курсу: «Обладнання швейного виробництва»Коновалова, А.Є.; Мінько, Н.П.
2016Методичні підходи до викладання дисципліни "Методика навчання основ здоров'я" у вищій школіШаповалова, Т.Г.
2022Методичні та дидактичні основи лабораторного практикуму з хімічних дисциплінТкачук, Г.С.
2018Методологічні контури аксіологізації вищої освіти: комунікативно-діалогічний векторТроїцька, Т.; Куліда, О.
2018Механізм емоцій та цого вплив на навчання студентської молодіГриньова, В.С.
2021Мінливий ландшафт вищої освіти: регіональні і глобальні виміриКлепко, С.Ф.
2020Місія університету як важливого соціального інституту: культурологічний аспектМокляк, В.М.
2011Місце фізики в підготовці магістрів у дослідницькому університетіГоріна, О.М.
2022Модель моніторингу якості вищої освіти в УкраїніОсередчук, О.А.
2009Модернізація освіти в контексті Болонського процесуБородай, А.Б.; Коваленко, Н.П.
2012Модернізація педагогічної і навчально-пізнавальної діяльності в процесі формування природничо-математичної компетенції студентівРендюк, С.П.
2020Моніторинг якості вищої освіти Великої Британії і України: специфіка, критерії, методиКуницька, А.Р.
2020Моніторинг якості учіння хімії як базової навчальної дисципліни в системі вищої освітиТкачук, Г.С.
2020Мотивований студент - стимул до підвищення рівня якості вищої освітиІльченко, О.Ю.
2022Мотивований учитель Нової української школи в руслі авангарду суспільних змінІльченко, О.Ю.
Відображення результатів від 148 до 167 із 371
< назад   далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок