DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13639
|
Назва: | Мотивований студент - стимул до підвищення рівня якості вищої освіти |
Автори: | Ільченко, О.Ю. |
Ключові слова: | студент мотивація майбутній вчитель вища освіта професійна мотивація мотив навчально-пізнавальна діяльність види мотивів |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | «Поганий учитель повідомляє істину, хороший – вчить її знаходити»
(А. Дістервег), а отже – пробуджує пізнавальну активність учнів і постійне їх бажання здобувати нові знання. Ця беззаперечна істина стала лейтмотивом думок і діяльності прогресивних педагогів усіх часів, актуальна вона і сьогодні. Безперечно, бажання вчитися у дитині може викликати лише мотивований до педагогічної діяльності професіонал. А мотивувати студента, майбутнього вчителя до навчання – це завдання викладачів закладу вищої освіти. Мотивований студент, у майбутньому вчитель – це
професіонал, який має стати для школи третього тисячоліття реальним «агентом змін» на краще. Водночас, мотивований студент – це і потужний стимул для підвищення рівня якості вищої освіти. |
Опис: | Ільченко О. Ю. Мотивований студент - стимул до підвищення рівня якості вищої освіти /О. Ю. Ільченко // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 11-15. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13639 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|