DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини (2018) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13574
|
Название: | Механізм емоцій та цого вплив на навчання студентської молоді |
Авторы: | Гриньова, В.С. |
Ключевые слова: | емоція емоції почуття переживання навчання студент вища освіта |
Issue Date: | 2018 |
Краткий осмотр (реферат): | Емоції (від лат. — хвилюю, збуджую ) мають надзвичайно важливе
значення в житті людини. Емоції — це здатність людини глибоко, сильно і
тонко відчувати й переживати події. Джерелом емоцій і почуттів є
об’єктивно існуючі предмети і явища, діяльність, зміни, які відбуваються в
організмі. Своєрідність емоцій визначається потребами, мотивами, прагненнями, намірами людини, особливостями її волі, характеру. При зміні
будь-якого з цих компонентів змінюється відношення людини до дійсності. Навчальна діяльність пов’язана з емоційними переживаннями. Оволодіння знаннями — це подолання важких навчальних ситуацій. Постійна дія
емоційних факторів, пов’язаних з навчанням, значно підвищує напруження функціонування психологічної системи людини. Важливим аспектом
навчально-виховного процесу є застосування заходів, які підвищують адаптаційну здатність організму до емоційних переживань. |
Описание: | Гриньова В. С. Механізм емоцій та цого вплив на навчання студентської молоді / В. С. Гриньова // Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції / За загальною редакцією проф. Пилипенка С.В. — Полтава: Астрая, 2018. - С. 120-122. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13574 |
Appears in Collections: | Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини (2018)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|