DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2020(25) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16217
|
Назва: | Моніторинг якості учіння хімії як базової навчальної дисципліни в системі вищої освіти |
Автори: | Ткачук, Г.С. |
Ключові слова: | вища освіта учіння технологія учіння структурні елементи технології учіння матриця технології учіння якість учіння моніторинг якості учіння |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Моніторинг якості вищої освіти за останні два-три десятиліття набув помітного розвитку,
якому притаманний системний характер. Однак нині має місце ситуація, в якій важливі
системоутворювальні фактори, що визначають якість підготовки фахівців, залишаються на
узбіччі процесу моніторингу. Це зокрема стосується учіння як однієї з двох основних компонент
навчального процесу. Склалося так, що учіння як винятково важливий процес заховалося в тіні
того, що в навчально-педагогічній практиці вишів має назву самостійна робота студентів. Тому
сам механізм учіння залишився поза моніторингом навчального процесу, що є недоліком його як
системи. У статті виявлені і систематизовані функціональні складові якості учіння, виявлений
вплив різних факторів на ефективність учіння як дидактичного процесу, розкритий механізм їх
впливу на управління процесом учіння на прикладі викладання хімічних дисциплін. |
Опис: | Ткачук Г. С. Моніторинг якості учіння хімії як базової навчальної дисципліни
в системі вищої освіти / Г. С. Ткачук // Витоки педагогічної майстерності: наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2020. - Вип. 25. – С. 207-213. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16217 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(25)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|