DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра культурології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Сучасні соціокультурні практики: компетентнісно-аксіологічний аспект >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16579

Назва: Методологічні контури аксіологізації вищої освіти: комунікативно-діалогічний вектор
Автори: Троїцька, Т.
Куліда, О.
Ключові слова: вища освіта
вища освіта України
CEUPES
філософія освіти
Булатов М.
інтерактивні форми роботи
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Постановка проблеми. Ідея теоретичного обґрунтування процесу аксіологізації, діалогізації та демократизації сучасної вищої освіти як соціальної інституції та суб’єктсуб’єктних відносин її учасників зумовлена спробою розв’язати низку суперечностей, що існують сьогодні у процесі становлення спільного європейського культурноосвітнього простору. Стан відкритості простору і проблема гармонійного входження в його системні параметри більш за все стосується студентської молоді, оскільки вона є найбільш соціально мобільною й активною частиною суспільства та має можливість у процесі навчання набувати теоретичний і практичний культурно-освітній досвід.
Опис: Троїцька Т. Методологічні контури аксіологізації вищої освіти: комунікативно-діалогічний вектор / Т. Троїцька, О. Куліда // Сучасні соціокультурні практики: компетентнісно-аксіологічний аспект: Збірник статей і матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої 10-літтю кафедри культурології та методики викладання культурологічних дисциплін ПНПУ імені В.Г. Короленка (29-30 березня 2018 р.). – Полтава: ПП «Астрая», 2018. – С. 169-174.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16579
Розташовується у зібраннях:Сучасні соціокультурні практики: компетентнісно-аксіологічний аспект

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
50.pdf193,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок