|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Автори Стрельніков, В.Ю.
Відображення результатів від 31 до 50 із 130
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2023 | Ключові компетентності викладачів економічного коледжу – основа для розвитку їхньої резилієнтності | Стрельніков, В.Ю. |
2022 | Концептуальні засади підвищення кваліфікації педагогів закладу позашкільної освіти еколого- натуралістичного профілю | Стрельніков, В.Ю. |
2020 | Концептуальні засади підготовки викладачів вищої школи до проектування дидактичних систем в умовах магістратури | Лебедик, Л.В.; Стрельніков, В.Ю. |
2022 | Концептуальні основи навчання, що стимулює особистісний розвиток здобувачів освіти територіальних громад | Стрельніков, В.Ю. |
2021 | Концепція проектування професійно-педагогічної підготовки фахівця в галузі фізичного виховання і спорту | Стрельніков, В.Ю. |
2021 | Концепція проєктування професійно-педагогічної підготовки фахівця в галузі фізичного виховання і спорту | Стрельніков, В.Ю. |
2022 | Кооперативне навчання (cooperative learning) як складник педагогіки партнерства | Стрельніков, В.Ю. |
2018 | Критерії якості підготовки кваліфікованих фахівців для органів публічної влади | Стрельніков, В.Ю. |
2024 | Критерії якості професіоналізації вчителя технологій у закладі неперервної освіти | Стрельніков, В.Ю. |
2023 | Людиноцентризм як парадигмальна засада побудови курсів підвищення кваліфікації учителів | Стрельніков, В.Ю. |
2022 | Методологічні засади підготовки педагогічних працівників у системі неперервної освіти до роботи з обдарованими дітьми | Стрельніков, В.Ю. |
2021 | Методологічні підходи до управління творчою діяльністю майбутніх менеджерів | Стрельніков, В.Ю. |
2022 | Механізми розвитку інтелектуального обдарування особистості в умовах інноваційного освітнього середовища | Стрельніков, В.Ю. |
2022 | Механізми розвитку інтелектуального обдарування особистості в умовах інноваційного освітнього середовища | Стрельніков, В.Ю. |
2020 | Модель моніторингу процесу формування професійної компетентності майбутніх педагогів спеціальної освіти | Стрельніков, В.Ю. |
2021 | Модель професійного саморозвитку особистості майбутнього фахівця зі спеціальної освіти | Стрельніков, В.Ю. |
2012 | Модель якостей викладача як проектанта технологій освіти дорослих | Стрельніков, В.Ю. |
2020 | Можливості кооперативного навчання для формування й розвитку громадянської культури молоді | Стрельніков, В.Ю. |
2023 | Можливості підготовки тьюторів у закладах неперервної освіти | Стрельніков, В.Ю. |
2021 | Моніторинг фахового зростання особистості в системі освіти територіальних громад в умовах децентралізації | Стрельніков, В.Ю. |
Відображення результатів від 31 до 50 із 130
|