DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми професійне самовизначення

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 33 із 33
Дата випускуНазваАвтор(и)
2012Аналіз особливостей професійного самовизначення вихованців дитячої трудової комуни імені Ф.Е. ДзержинськогоТкаченко, А.В.
2020Аналіз проблеми визначення емоційної спрямованості при різних професійних виборахПеретятько, Л.Г.; Тесленко, М.М.
2023Емоційний інтелект як чинник розвитку професійного самовизначення майбутніх психологівПолях, Ю.А.
2013Компетентнісний підхід як основа організації професійного самовизначення молоді в умовах нової економікиСавенко, О.П.; Харченко, Є.І.
2015Мобільність як необхідна умова професійного становлення особистостіПілецька, Л.С.
2009Музей як чинник професійного самовизначення школярівПавленко, Ю.Г.
2023Мультимедійні технології як ефективний засіб активізації профорієнтаційної роботи з учнямиЦаренко, О.М.; Кулик, А.О.
2020Особливості емоційної спрямованості представників соціо- та технономічних професійПеретятько, Л.Г.; Тесленко, М.М.
2020Особливості навчальної та трудової мотивації майбутніх психологівКалюжна, Ю.І.
2020Особливості педагогічного супроводу першокурсників фахової передвищої освіти у період адаптації до навчального закладуВаракіна, Т.П.; Сіверченко, О.В.
2015Особливості розвитку мотивації вибору професії у підлітківКалюжна, Ю.І.
2017Особливості розвитку психологічної готовності до професійної діяльності студентівЯновська, Т.А.
2015Особливості трудової спрямованості в структурі психологічної готовності до праці підлітківКалюжна, Ю.І.
2022Особливості ціннісних орієнтацій студентів-психологів у професійному самовизначенніКононова, М.М.; Кононов, Б.С.; Балабуха, С.І.
2023Проблема професійної спрямованості у психологічній науціМанзюк, О.В.
2022Проблема самореалізації особистості у міждисциплінарному контекстіБикова, М.М.; Проценко, І.І.
2011Професійна орієнтація в курсі "Сучасне сільськогосподарське виробництво"Яценко, Л.І.
2015Професійна самосвідомість майбутніх педагогів як складова їх професійного самовизначенняМетельська, Н.Й.
2024Професійне самовизначення в кризових умовахПопович, Я.В.
2017Професійне самовизначення школярів у працях британських ученихТименко, М.
2015Професійно зорієнтована метапроектна діяльність учнів в умовах компетентнісного підходуТрубачева, С.Е.
2018Профорієнтація як шлях до успішного професійного самовизначення особистостіГриньова, М.В.; Ханнанова, О.Р.
2012Психологічна готовність студентів до прийняття стратегічного життєвого рішення щодо професійного самовизначенняПомиткіна, Л.В.; Помиткін, Д.Е.
2017Психологічні особливості професійного самовизначення у підлітковому та юнацькому віціЯновська, Т.А.
2016Психологічні особливості професійного становлення майбутнього психолога під час навчання у вишіКрикля, К.П.
2019Психологічні особливості розвитку схильності до педагогічної діяльності у підлітковому і старшому шкільному віціЯновська, Т.А.
2007Психолого-біографічний аспект професійного покликання особистостіПеретятько, Л.Г.
2021Психолого-педагогічний аспект профорієнтаційної роботи у закладі освітиФлярковська, О.В.
2017Самооцінковий аспект розвитку схильності до педагогічної діяльності у шкільної молодіКалюжна, Ю.І.
2019Саногенне мислення – основа професійного вибору особистостіСайко, Н.О.
2022Соціально-педагогічна проблема оптимізації процесу професійної адаптації у студентському віціКалюжна, Ю.І.
2020Сутність професійного самовизначення учнівської молодіНагаль, Т.С.
2024Теоретичний огляд психологічних особливостей професійного самовизначення молодіКононова, М.М.; Савіна, А.В.
Відображення результатів від 1 до 33 із 33

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок