DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2015(15) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5362

Назва: Професійно зорієнтована метапроектна діяльність учнів в умовах компетентнісного підходу
Автори: Трубачева, С.Е.
Ключові слова: навчальні компетентності
професійне самовизначення
метапроектна діяльність учнів
компетентнісний підхід
Дата публікації: 2015
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено дидактичні особливості метапроектної діяльності учнів із професійним спрямуванням в умовах компетентнісного підходу. Проаналізовано взаємозв’язок сформованості навчальних компетентностей учнів з їх подальшим профільним та професійним самовизначенням.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5362
Розташовується у зібраннях:2015(15)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Trubacheva.pdf202,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок