DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2021(1) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17572
|
Назва: | Психолого-педагогічний аспект профорієнтаційної роботи у закладі освіти |
Автори: | Флярковська, О.В. |
Ключові слова: | професійне самовизначення світ професій професійний розвиток самореалізація особистісні особливості професія вибір професії профорієнтаційна робота профорієнтаційне консультування підліток здобувач освіти |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У статті акцентується увага на проблемі профорієнтаційної роботи із здобувачами освіти; визначено місце та роль психологічної діагностики у профорієнтаційному консультуванні; розглянуто психолого-педагогічні особливості проведення профорієнтаційної роботи із здобувачами освіти; представлено перелік психодіагностичних методик для роботи із здобувачами освіти; запропоновано програми виявлення та розвитку особистісно-професійних ресурсів здобувачів освіти; висвітлено основні професійно-етичні принципи фахівця профорієнтаційної роботи. |
Опис: | Флярковська О. В. Психолого-педагогічний аспект профорієнтаційної роботи у закладі освіти. Психологія і особистість : наук. журнал . Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Київ ; Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2021. Вип. 1 (19). С. 255-269. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17572 |
Розташовується у зібраннях: | 2021(1)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|