DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2021(1) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17572

Название: Психолого-педагогічний аспект профорієнтаційної роботи у закладі освіти
Авторы: Флярковська, О.В.
Ключевые слова: професійне самовизначення
світ професій
професійний розвиток
самореалізація
особистісні особливості
професія
вибір професії
профорієнтаційна робота
профорієнтаційне консультування
підліток
здобувач освіти
Issue Date: 2021
Краткий осмотр (реферат): У статті акцентується увага на проблемі профорієнтаційної роботи із здобувачами освіти; визначено місце та роль психологічної діагностики у профорієнтаційному консультуванні; розглянуто психолого-педагогічні особливості проведення профорієнтаційної роботи із здобувачами освіти; представлено перелік психодіагностичних методик для роботи із здобувачами освіти; запропоновано програми виявлення та розвитку особистісно-професійних ресурсів здобувачів освіти; висвітлено основні професійно-етичні принципи фахівця профорієнтаційної роботи.
Описание: Флярковська О. В. Психолого-педагогічний аспект профорієнтаційної роботи у закладі освіти. Психологія і особистість : наук. журнал . Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Київ ; Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2021. Вип. 1 (19). С. 255-269.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17572
Appears in Collections:2021(1)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Flyarkovska.pdf343,52 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback