DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2015(2ч2) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4847

Назва: Професійна самосвідомість майбутніх педагогів як складова їх професійного самовизначення
Автори: Метельська, Н.Й.
Ключові слова: професійна самосвідомість
майбутні педагоги
самовизначення особистості
професійне самовизначення
Дата публікації: 2015
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті подано результати теоретичного аналізу проблеми професійного самовизначення майбутніх педагогів. Розкривається сутність понять «самовизначення» та «професійне самовизначення», висвітлюються уявлення про види та типи самовизначення особистості. Також проаналізовано взаємозалежність між особливостями здійснення професійного самовизначення майбутніми педагогами та становленням їх професійної самосвідомості. Визначені проблеми, що породжують внутрішньоособистісні конфлікти професійного самовизначення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4847
Розташовується у зібраннях:2015(2ч2)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Metelska.pdf392,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок