DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2015(2ч2) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4847
|
Назва: | Професійна самосвідомість майбутніх педагогів як складова їх професійного самовизначення |
Автори: | Метельська, Н.Й. |
Ключові слова: | професійна самосвідомість майбутні педагоги самовизначення особистості професійне самовизначення |
Дата публікації: | 2015 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті подано результати теоретичного аналізу проблеми професійного самовизначення майбутніх педагогів. Розкривається сутність понять «самовизначення» та «професійне самовизначення», висвітлюються уявлення про види та типи самовизначення особистості. Також проаналізовано взаємозалежність між
особливостями здійснення професійного самовизначення майбутніми педагогами та становленням їх професійної самосвідомості.
Визначені проблеми, що породжують внутрішньоособистісні конфлікти професійного самовизначення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4847 |
Розташовується у зібраннях: | 2015(2ч2)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|