DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми реклама

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 15 із 15
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Важелі реклами та PR-технологій в сучасній інноватиціКоритько, О.С.; Школяр, С.П.
2019Вивчення знаково-символічної системи української рекламної графіки у сучасній дизайн-освітіУдріс, Н.С.
2020Визначення стилістичних тенденцій реклами при вивченні графічного дизайнуГлинська, О.
2023Вплив рекламної діяльності в підборі, управлінні та мотивації професійного розвитку персоналуТесленко, Ю.В.; Школяр, С.П.; Шпильовий, В.Д.
2009До проблеми перекладу рекламного текстуНадточій, М.
2020Дослідження тенденцій сучасної реклами та фірмового стилю при вивченні графічного дизайнуКожухар, П.
2021Загальна характеристика інтернет-маркетингуШпаковська, К.Б.
2017Загальні особливості та функції термінів косметології й естетичної медицини в медійних текстахБойко, І.І.
2021Застосування особливостей сприйняття форми у рекламі при підготовці фахівців з дизайнуОрлова, Н.С.
2021Основи рекламної діяльностіДмитренко, В.І.
2014Реклама у сприйнятті школярівБаландіна, Н.Ф.
2015Роль реклами в житті суспільстваВласенко, Є.
2014Роль соціальної міфотворчості під час створення дитячих брендів на ринку молочної продукції УкраїниДоценко, К.О.
2005Социальный институт рекламы в эпоху трансформацийЛисица, Н.М.
2007Сприйняття соціальної реклами споживачамиМоскаленко, Л.С.; Іванова, Я.
Відображення результатів від 1 до 15 із 15

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок