DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра культурології, філософії та музеєзнавства >
Навчальні та методичні матеріали >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19152
|
Назва: | Основи рекламної діяльності |
Автори: | Дмитренко, В.І. |
Ключові слова: | реклама рекламна діяльність |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У житті сучасної людини реклама стала повсякденням. З одного боку, вона впливає як на суспільну, так і на індивідуальну свідомість, часто змушуючи людину діяти спонтанно, купувати речі чи користуватися послугами «з реклами». З іншого – є найбільш цілеспрямованим та дієвим інструментом доведення інформації до споживача.
Однак, сучасна реклама давно перестала бути виключно знаряддям комерційного успіху, вона стала частиною культури, що формує етичну та естетичну свідомість людей, втілює в повсякденне життя принцип єдності краси та користі. Тобто реклама здійснює значний соціокультурний вплив на суспільство. Тож культуролог-фахівець за допомогою реклами повинен уміти не тільки продати й популяризувати культурний продукт, а й професійно сформувати у сучасної людини потребу в постійному саморозвиткові через культуру. |
Опис: | Дмитренко В. Основи рекламної діяльності : навчально-методичний посібник для підготовки до практичних занять та самостійної роботи студентів спеціальностей 034 Культурологія та 242 Туризм. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2021. 52 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19152 |
Розташовується у зібраннях: | Навчальні та методичні матеріали
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|