DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра культурології, філософії та музеєзнавства >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Культурні практики як чинник соціокультурної модернізації сучасного українського суспільства >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5664
|
Назва: | Роль реклами в житті суспільства |
Автори: | Власенко, Є. |
Ключові слова: | суспільство реклама роль реклами |
Дата публікації: | 2015 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Життя сучасного суспільства неможливо уявити без реклами. Реклама - динамічна, швидко трансформуються сфера людської діяльності. Вже багато століть, будучи постійною супутницею людини, вона змінюється разом з ним. Характер реклами, її зміст і форма зазнають кардинальних метаморфоз разом з
розвитком продуктивних сил суспільства, зміною соціально-економічних формацій. Роль реклами в сучасному суспільстві не обмежується ні рамками комерційних комунікацій, ні навіть всієї ринкової діяльністю. Значення реклами зростає практично в усіх галузях економіки та суспільного життя. Але не всіма фахівцями роль реклами визнається як позитивна. З боку
деяких економістів найбільш частими звинуваченнями реклами є те, що вона вимагає великі кошти виробничо-комерційної сфери на просування товарів. Як наслідок, це значною мірою сприяє підвищенню цін на товари. Критики навіть називають таке явище "рекламним податком", який частково оплачує кожна сім'я. Наприклад, у Сполучених Штатах експертами називається сума в межах $ 2,5 тис. на рік. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5664 |
Розташовується у зібраннях: | Культурні практики як чинник соціокультурної модернізації сучасного українського суспільства
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|