DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
28 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17787
|
Назва: | Загальна характеристика інтернет-маркетингу |
Автори: | Шпаковська, К.Б. |
Ключові слова: | інтернет-маркетинг інтернет реклама |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Інтернет-маркетинг (електронний маркетинг) – технологія маркетингу за
допомогою комп’ютерних мереж і систем. Він є однією із складових у загальній
маркетинговій стратегії фірми. Електронний маркетинг має деякі суттєві
можливості: охоплення великої кількості користувачів Інтернету, цільовий вплив
на групи споживачів, швидке створення електронного рекламного контента,
невисокі витрати при проведенні маркетингових кампаній, оперативний збір та
аналіз статистичної інформації маркетингових досліджень.
Проводячи маркетингову кампанію в глобальній мережі, фірма в змозі
істотно зменшити витрати за рахунок обмеження аудиторії і не втратити
потрібного ефекту. Часто маркетинг в Інтернеті ототожнюється з рекламою в
мережі. Однак зведення маркетингу в Інтернеті тільки до Інтернет-реклами
звужує його функції і можливості. |
Опис: | Шпаковська К. Б. Загальна характеристика інтернет-маркетингу // Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі (ХХVIІІ Каришинські читання) : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., (Полтава, 27-28 трав. 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової ; НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка, Ін-т пед. освіти та освіти дорослих НАПН України [та ін.]. – Полтава : Астрая, 2021. – C. 330-331. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17787 |
Розташовується у зібраннях: | 28 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|