DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Кафедра політекономії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
1 Всеукр. наук.-практ. конф. Соціально-економічні трансформації в епоху глобалізації >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3027

Назва: Социальный институт рекламы в эпоху трансформаций
Автори: Лисица, Н.М.
Ключові слова: реклама
рекламний ринок
Дата публікації: 2005
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): В сучасних умовах реклама пов'язує всі існуючі раніше соціальні інститути та еволюціонує як єдине ціле. Будучи гнучким способом комунікації, реклама сприяє зміні функцій інституцій з виробництва символічної продукції і самої структури цієї продукції; становленню нової культури відносин виробництва, обігу та споживання; формуванню сегментів споживачів реклами, соціально різних за своїм характером.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3027
Розташовується у зібраннях:1 Всеукр. наук.-практ. конф. Соціально-економічні трансформації в епоху глобалізації

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Lisica.pdf38,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок