|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Української філології та журналістики >
Кафедра журналістики >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Журналістика. Філологія. Медіаосвіта : Всеукр. наук.-практ. конф. >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3848
|
Назва: | Реклама у сприйнятті школярів |
Автори: | Баландіна, Н.Ф. |
Ключові слова: | реклама вербальні асоціації |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Практично кожна сучасна людина підпорядкована аудіовізуальній інформації, яка так чи інакше стимулює мислення, збагачує і спонукає до вчинків. Водночас вона може повести хибними шляхами при невмінні розпізнавати поверхневі і глибинні смисли, відокремлювати правдиве від неправдивого. Різновидом інформації, яка схильна до маніпуляції смислами, є реклама - відомості про особу чи товар, що в будь-який спосіб призначені привернути увагу покупців, споживачів, глядачів, замовників і т. ін. Метою цієї розвідки є з'ясування сприйняття реклами українськими школярами за
допомогою вільного асоціативного експерименту, що передбачає: а) ранжування вербальних асоціацій, б) установлення зв'язків між словами акціями і реакціями, в) вивчення кореляцій між об'єктивним значенням слова реклама, поданим у словниках, і
суб'єктивним, «живим», представленим у відповідях дітей. Об'єктом аналізу є масив вербальних реакцій учнів, зібраних на основі проведеного вільного асоціативного експерименту, предметом - його структурування за польовим принципом з урахуванням відношень між асоціаціями.
Джерельну базу складає матеріал опитування, проведеного в школах м. Полтави. В
експерименті проаналізовано 254 анкети із зафіксованими в них реакціями. Методика
вільного експерименту полягає в тому, що вибір реакції респондентів на слово реклама
не обмежується ні за смислом, ні за формою. Часу для фіксування реакції виділяється
рівно стільки, щоб можна було записати першу-ліпшу реакцію, яка, як відомо, є найспонтаннішою і репрезентативною. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3848 |
Розташовується у зібраннях: | Журналістика. Філологія. Медіаосвіта : Всеукр. наук.-практ. конф.
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|