DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Української філології та журналістики >
Кафедра журналістики >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Журналістика. Філологія. Медіаосвіта : Всеукр. наук.-практ. конф. >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3865

Назва: Роль соціальної міфотворчості під час створення дитячих брендів на ринку молочної продукції України
Автори: Доценко, К.О.
Ключові слова: мова ЗМІ
реклама
рекламний текст
соціальна комунікація
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): Реалізуючи свою основну мету, рекламний текст не стільки інформує про певні товари На сьогодні ринок молочної продукції в Україні є доволі зрілим, консолідованим і поділеним, хоча при цьому щороку поповнюється новими марками, які мають шанс згодом стати брендами. Тут на перший пдан виходить лояльність споживачів до бренду, яка зумовлена мізерними відмінностями в ціні та смакових характеристиках продуктів різних виробників. Іншою особливістю українського ринку є те, що найбільшими тут є іноземні компанії, серед яких „Данон-Юнимилк" та „Вимм-Билль-Данн". Іншу частину ринку складають українські, здебільшого локальні виробництва: „Молочний Альянс"; „Мілкіленд"; „Терра Фуд"; „Украинский продукт"; „Люстдорф"тощо. Процес створення бренду розглядаємо з позиції сприйняття його соціумом, тобто враховуючи вплив на нього так званого соціального міфотворення. У свій час Мадам де Сталь влучно відзначила, що коли світогляд звужується до точки, люди схильні вважати її точкою зору, тому основним завданням міфотворців є подавання інформації у найвигіднішому для себе ракурсі. При цьому створюється ілюзія повної природності власних ідей та наголошується на їх вкоріненості в традиції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3865
Розташовується у зібраннях:Журналістика. Філологія. Медіаосвіта : Всеукр. наук.-практ. конф.

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Docenko.pdf358,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок