DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Української філології та журналістики >
Кафедра журналістики >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Журналістика. Філологія. Медіаосвіта : Всеукр. наук.-практ. конф. >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3865
|
Назва: | Роль соціальної міфотворчості під час створення дитячих брендів на ринку молочної продукції України |
Автори: | Доценко, К.О. |
Ключові слова: | мова ЗМІ реклама рекламний текст соціальна комунікація |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Реалізуючи свою основну мету, рекламний текст не стільки інформує про певні товари На сьогодні ринок молочної продукції в Україні є доволі зрілим, консолідованим
і поділеним, хоча при цьому щороку поповнюється новими марками, які мають шанс
згодом стати брендами. Тут на перший пдан виходить лояльність споживачів до бренду,
яка зумовлена мізерними відмінностями в ціні та смакових характеристиках продуктів
різних виробників. Іншою особливістю українського ринку є те, що найбільшими тут є
іноземні компанії, серед яких „Данон-Юнимилк" та „Вимм-Билль-Данн". Іншу частину
ринку складають українські, здебільшого локальні виробництва: „Молочний Альянс";
„Мілкіленд"; „Терра Фуд"; „Украинский продукт"; „Люстдорф"тощо. Процес створення бренду розглядаємо з позиції сприйняття його соціумом, тобто враховуючи вплив на нього так званого соціального міфотворення. У свій час Мадам де Сталь влучно відзначила, що коли світогляд звужується до точки, люди схильні вважати її точкою зору, тому основним завданням міфотворців є подавання інформації у найвигіднішому для себе ракурсі. При цьому створюється ілюзія повної природності власних ідей та наголошується на їх вкоріненості в традиції. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3865 |
Розташовується у зібраннях: | Журналістика. Філологія. Медіаосвіта : Всеукр. наук.-практ. конф.
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|