DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми особливі освітні потреби

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 10 із 10
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w polskim przedszkoluPlaskura, M.
2015Імплементація Закону України «Про вищу освіту» у сфері забезпечення особливих освітніх потреб осіб з інвалідністюЖакун, Н.В.
2023Окремі аспекти формування інклюзивної компетентності майбутніх вчителів початкової освітиОлійник, А.; Коваль, Н.
2022Організація ефективної роботи вчителя інклюзивного класуХімінець, В.Є.
2022Основні проблеми інклюзивного фізичного виховання дітей з особливими потребамиГук, Г.; Боднар, І.
2020Особливості організації освітнього процесу в умовах інклюзивної освіти на уроках природничого циклуЗайцева, І.О.; Руча, А.В.
2020Підготовка вчителя початкових класів до опанування учнями з особливими освітніми потребами знаннями про синтаксисПахомова, Н.Г.; Дрозд, Л.В.; Падун, В.С.
2023Психологічні особливості копінг-поведінки батьків, які виховують дітей з особливими потребамиВовк, Н.П.; Кононенко, О.М.
2020Специфіка роботи комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Полтавської районної ради в умовах адміністративно-територіальної реформиПавлик, Н.М.
2022Формування пізнавальної діяльності в учнів з особливими освітніми потребами під час науково-дослідної роботи на уроках природничого циклуБаранник, Н.В.; Дяченко-Богун, М.М.
Відображення результатів від 1 до 10 із 10

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок