DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2020 (3) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19952
|
Назва: | Підготовка вчителя початкових класів до опанування учнями з особливими освітніми потребами знаннями про синтаксис |
Автори: | Пахомова, Н.Г. Дрозд, Л.В. Падун, В.С. |
Ключові слова: | особливі освітні потреби учні з особливими освітніми потребами морфологія синтаксис вчитель початкових класів мовна особистість |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлено аналіз теоретико-методичних підходів
щодо формування в учнів початкових класів знань про синтаксис.
Схарактеризовано принципи і методи опанування знаннями про
синтаксис. Представлена класифікація мовленнєвих помилок, яка
повинна враховуватися при навчанні учнів із порушеннями
мовлення. Визначена важливість проведення діагностики стану
сформованості початкових знані про мову з метою організації
ефективного навчання. |
Опис: | Пахомова Н. Г., Дрозд Л. В., Падун В. С. Підготовка вчителя початкових класів до опанування учнями з особливими освітніми потребами знаннями про синтаксис // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. / О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Вип. 3. Полтава : Сімон, 2020. С. 26-34. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19952 |
Розташовується у зібраннях: | Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2020 (3)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|