DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2020 (3) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19952

Назва: Підготовка вчителя початкових класів до опанування учнями з особливими освітніми потребами знаннями про синтаксис
Автори: Пахомова, Н.Г.
Дрозд, Л.В.
Падун, В.С.
Ключові слова: особливі освітні потреби
учні з особливими освітніми потребами
морфологія
синтаксис
вчитель початкових класів
мовна особистість
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У статті представлено аналіз теоретико-методичних підходів щодо формування в учнів початкових класів знань про синтаксис. Схарактеризовано принципи і методи опанування знаннями про синтаксис. Представлена класифікація мовленнєвих помилок, яка повинна враховуватися при навчанні учнів із порушеннями мовлення. Визначена важливість проведення діагностики стану сформованості початкових знані про мову з метою організації ефективного навчання.
Опис: Пахомова Н. Г., Дрозд Л. В., Падун В. С. Підготовка вчителя початкових класів до опанування учнями з особливими освітніми потребами знаннями про синтаксис // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. / О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Вип. 3. Полтава : Сімон, 2020. С. 26-34.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19952
Розташовується у зібраннях:Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2020 (3)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
4.pdf515 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок