DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2018(18) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9765

Назва: Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w polskim przedszkolu
Автори: Plaskura, M.
Ключові слова: виховання
дитина
особливі освітні потреби
неспроможність
аутизм
допоміжний учитель
inclusive education
upbringing
a child with special educational needs
an assistant teacher
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються можливості дошкільної підготовки в польських дитячих садках дітей із особливими освітніми потребами. Особливу увагу приділено інклюзивній освіті, ролі допоміжних учителів та інших фахівців, діяльність яких спрямована на адаптацію дитини з особливими освітніми потребами до умов дошкільного навчального закладу.
Опис: Plaskura M. Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w polskim przedszkolu / M. Plaskura // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Київ ; Полтава, 2018. – Вип. 18. – С. 154–161.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9765
Розташовується у зібраннях:2018(18)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Plaskura.pdf467,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок