DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2022(79) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19826
|
Назва: | Основні проблеми інклюзивного фізичного виховання дітей з особливими потребами |
Автори: | Гук, Г. Боднар, І. |
Ключові слова: | інклюзивне фізичне виховання інклюзивне виховання дитина з особливими потребами особливі освітні потреби інклюзія загальноосвітня школа |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | В статті описано організаційні і педагогічні проблеми інклюзивного
фізичного виховання дітей з освітніми потребами. Питання освітньої інклюзії в
сфері фізичної культури дітей з освітніми потребами має низку проблем. Серед
них недосконалість матеріально-технічного забезпечення, відсутність
адаптованих програм інклюзивного фізичного виховання, непідготовленість
педагогічних кадрів, недосконалість системи соціальної підтримки, архітектурна
недоступність освітніх закладів, «особливе» ставлення оточення до дітей з
порушеннями у психофізичному розвитку. Описано практичні рекомендації
вчителю фізичної культури, який здійснює інклюзивна фізичне виховання:
проводити комплексні уроки інклюзивного фізичного виховання; заняття
проводити в різних побудовах (у колі, у вільному розподілі по залу, у колоні, в
розімкненій шерензі, на місці і в русі); загальнорозвивальні, корекційні та
прикладні вправи доцільно проводити у формі імітаційних вправ та ігрових
завдань, об’єднаних в комплекси; учителю необхідно працювати в тісному
контакті з лікарями; пам’ятати про найбільш типових протипоказання;
здійснювати індивідуальний підхід до дозування фізичних навантажень на
уроці; оцінку успішності на уроках інклюзивного фізичного виховання
вчителю здійснювати обережно, підходити до оцінки кожного учня індивідуально. |
Опис: | Гук Г., Боднар І. Основні проблеми інклюзивного фізичного виховання дітей з особливими потребами // Педагогічні науки : наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2022. Вип. 79. С. 7-15. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19826 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(79)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|