DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми диференціація навчання

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 10 із 10
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Використання інноваційних методів навчання при вивченні природничих дисциплін як умова підвищення рівня професійної компетентності майбутнього педагогаМарценюк, Т.І.; Щербань, М.М.
2023Дидактичний алгоритм розроблення індивідуальної освітньої траєкторіїАлєксєєва, С.В.
2018Дидактичні умови диференціації навчанняГончарова, Є.
2017Діяльнісно-орієнтовані педагогічні технології сучасного вчителяЦина, А.Ю.
2022Застосування технології індивідуалізації та диференціації навчання під час декорування тканини в техніці батикОрлова, Н.С.
2008"М’яка" диференціація навчання у загальноосвітньому навчальному закладіШиян, Н.І.
2020Навчальна діяльність школярів у класах хіміко-біологічного профілюНімченко, К.С.
2011Організація профільного навчання в старшій загальноосвітній школіЛяшенко, О.І.
2019Психолого-педагогические критерии и их эффективность при комплектовании классовХарченко, А.С.
2012Теоретико-методологічні аспекти дослідження профільного навчанняЄльникова, Г.В.
Відображення результатів від 1 до 10 із 10

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок