DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14694

Назва: Психолого-педагогические критерии и их эффективность при комплектовании классов
Автори: Харченко, А.С.
Ключові слова: диференціація навчання
спеціальні здібності
критерії комплектування класів
комплектування класів
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): В статье рассматриваются вопросы эффективности психолого-педагогических критериев в контексте комплектования классов. Представлен опыт решения данной проблемы.
Опис: Харченко А. С. Психолого-педагогические критерии и их эффективность при комплектовании классов / А. С. Харченко // Сборник материалов Международного образовательного форума: Гимназия: мировоззрение-компетентность-творчество / под общей редакцией А. Н. Тесленко. – Нур-Султан: ГУ Комплекс Детский сад-школа-гимназия №47, 2019. – С 112-114.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14694
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Психолого-педагогические критерии.pdf225,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок