DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14694
|
Назва: | Психолого-педагогические критерии и их эффективность при комплектовании классов |
Автори: | Харченко, А.С. |
Ключові слова: | диференціація навчання спеціальні здібності критерії комплектування класів комплектування класів |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | В статье рассматриваются вопросы эффективности психолого-педагогических критериев в контексте комплектования классов. Представлен опыт решения данной проблемы. |
Опис: | Харченко А. С. Психолого-педагогические критерии и их эффективность при комплектовании классов / А. С. Харченко // Сборник материалов Международного образовательного форума: Гимназия: мировоззрение-компетентность-творчество / под общей редакцией А. Н. Тесленко. – Нур-Султан: ГУ Комплекс Детский сад-школа-гимназия №47, 2019. – С 112-114. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14694 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|