|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2023(32) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22591
|
Назва: | Дидактичний алгоритм розроблення індивідуальної освітньої траєкторії |
Автори: | Алєксєєва, С.В. |
Ключові слова: | індивідуальна освітня траєкторія дидактичний алгоритм індивідуальне навчання диференціація навчання технології вільної освіти |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито дидактичний алгоритм розроблення індивідуальної освітньої
траєкторії. Окреслено, що згідно вимог освітнього законодавства в України всі здобувачі
освіти мають нагоду сформувати індивідуальну освітню траєкторію, яка визначає
персональний шлях реалізації особистісного потенціалу та формується з урахуванням
здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей і їхнього досвіду. В умовах воєнного
стану індивідуальна освітня траєкторія розглядалися як компенсація освітніх втрат
здобувачів освіти і один зі шляхів забезпечення рівного доступу до освіти. Констатовано, що
індивідуальна освітня траєкторія є інструментом, який дає змогу налаштувати освітній
процес під потреби та можливості кожного учня з урахуванням його індивідуальних
особливостей, можливостей та обмежень. Це дієвий механізм, що забезпечить умови
педагогічної підтримки та супроводу розвитку особистості з її унікальністю та своєрідністю.
Визначено, що наявність індивідуальних освітніх траєкторій у закладі освіти є індикатором
якості освітнього процесу, який оцінюється під час інституційного аудиту Державної служби
якості освіти. Схарактеризовано ідею освітнього маршруту учня в країнах Європи. Доведено,
що навчання за індивідуальною освітньою траєкторією має стати дидактичною системи, яка
реалізує індивідуальні програмами, зміст, форми, засоби, темп, форми контролю і оцінювання.
Конкретизовано дидактичний алгоритм розроблення індивідуальної освітньої траєкторії, що
складається з кількох етапів: аналіз потреб і можливостей учнів; визначення освітніх цілей;
вибір навчальних матеріалів та методів; планування навчання, реалізація індивідуальної
освітньої траєкторії; оцінка результатів. |
Опис: | Алєксєєва С. В. Дидактичний алгоритм розроблення
індивідуальної освітньої траєкторії // Витоки педагогічної майстерності : журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. Випуск 32. С. 5-9. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22591 |
Розташовується у зібраннях: | 2023(32)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|