DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
22 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9526
|
Назва: | Використання інноваційних методів навчання при вивченні природничих дисциплін як умова підвищення рівня професійної компетентності майбутнього педагога |
Автори: | Марценюк, Т.І. Щербань, М.М. |
Ключові слова: | методи навчання інноваційне навчання майбутній учитель диференціація навчання проектне навчання |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | Останнім часом в освіті особливої актуальності набули інноваційні методи навчання, які торкнулися не тільки загальної методології навчання, але й методології навчання природничих
дисциплін. У загальному розумінні термін «інновація» означає нововведення, тобто цілеспрямовані зміни, які вносять у середовище впровадження нові стабільні елементи, що викликають перехід
системи з одного стану до іншого.
Інноваційне навчання це – цілеспрямоване, систематичне й послідовне впровадження в
практику оригінальних, новаторських способів, прийомів педагогічних дій і засобів, що охоплюють цілісний навчально-виховний процес від визначення його мети до очікуваних результатів. Інноваційні методи навчання – це методи, які активізують діяльність особистості, формують у неї прагнення до саморозвитку та самореалізації. Вони передбачають наявність чотирьох компонентів, які формують професійну компетентність майбутніх педагогів: роль педагога у
виконанні сучасних завдань в освіті; індивідуальний підхід як основа особистісно-зорієнтованого навчання; кооперативне навчання; розвиток критичного мислення. |
Опис: | Марценюк Т. І. Використання інноваційних методів навчання при вивченні природничих дисциплін як умова підвищення рівня професійної компетентності майбутнього педагога / Т. І. Марценюк, М. М. Щербань // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІI КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 21-22 травня 2015 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава, 2015. – С. 146-147. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9526 |
Розташовується у зібраннях: | 22 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|