DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
15 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7158

Назва: "М’яка" диференціація навчання у загальноосвітньому навчальному закладі
Автори: Шиян, Н.І.
Ключові слова: диференціація навчання
загальноосвітній навчальний заклад
Дата публікації: 2008
Короткий огляд (реферат): Основними документами, які регулюють реформування освіти в Україні, проголошено профільність як головний чинник перебудови старшої школи. Профільне навчання розглядається як „вид диференційованого навчання, який передбачає врахування освітніх потреб, нахилів та здібностей учнів і створення умов для навчання старшокласників, відповідного до їхнього професійного самовизначення, що забезпечується за рахунок змін у цілях, змісті та структурі організації навчального процесу”. Профільне навчання покликане створити оптимальні умови для виявлення задатків, розвитку інтересів і здібностей кожного школяра, його соціалізації шляхом реалізації сукупності методів, форм та засобів навчання, які ґрунтуються на врахуванні індивідуальних особливостей учнів. Саме такий підхід дозволяє говорити про можливість використання в старшій школі „м’якої” диференціації. Ми обґрунтовуємо „м’яку” диференціацію навчання як вид диференційованого навчання, що базується на створенні в одному класі динамічних груп учнів, які працюють за різнорівневими програмами. Наш підхід до розуміння можливостей „м’якої” диференціації полягає в розв’язанні проблеми вивчення предметів у старшій ланці загальноосвітньої школи на профільному рівні в тому випадку, коли виділення в школі окремого класу для профільного вивчення предмета (тим більше декількох класів) або з низки причин неможливе або вимагає великих фінансових витрат.
Опис: Шиян Н. І. "М’яка" диференціація навчання у загальноосвітньому навчальному закладі / Н. І. Шиян // Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі. XV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф., (Полтава, 29-30 трав. 2008 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової ; Ін-т інновац. технологій та змісту освіти, Ін-т педагогіки АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава : Астрая, 2008. – С. 287-290.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7158
Розташовується у зібраннях:15 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Schiyan.pdf547,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок