DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми здоров’язбереження

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 27 із 27
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Біологічні особливості лікарських рослин околиць м. ПолтавиОніпко, В.В.; Білаш, В.П.
2024Вода та її роль у збереженні здоров’я людиниРибалка, О.Я.
2024Вплив інноваційних спортивних ігор на здоров'я збереження молодіСогоконь, О.А.
2021Діяльність та співпраця військовослужбовців НАТО і України у сфері здоров’язбереження громадян у період пандеміїЦина, А.Ю.; Тытова, А.
2024Здоров’язбереження в цифрову епоху: виклики та можливостіШершова, Т.В.
2020Здоров’язбереження студентської молоді засобами фітнесуКорносенко, О.К.
2023Здоров’язбереження учнів: досвід та сьогоденняТитаренко, В.М.
2007Здоров’язбереження через психотерапію педагогічного спілкуванняПивовар, Н.М.; Хілінська, Т.В.
2020Здоров’язбереження як інноваційний вектор інтеграції освітнього просторуСогоконь, О.А.
2014Змістова характеристика показників підготовленості студентів-медиків до здоров’язбережувальної діяльностіДонченко, В.І.
2020Індивідуальне здоров’язбереження і профілактика професійного вигоряння вчителів у колективі: методичні рекомендації для директорів закладів загальної середньої освітиЖара, В.І.
2024Майндфулнес-підхід як технологія здоров’язбереженняЯновська, Т.А.
2018Особливості пізнавально-рухового навчання молодших школярівКоломієць, Н.М.
2019Підготовка майбутніх учителів математики до використання технології «перевернутого навчання» на уроках математики здоров’язберігаючого змістуВозносименко, Д.А.; Шумигай, С.М.
2022Підготовка майбутніх фахівців фізичної культури та спорту в контексті забезпечення сталого розвитку суспільстваЙопа, Т.
2017Практичні аспекти методики формування готовності майбутніх учителів біології до реалізації здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльностіДяченко-Богун, М.М.
2015Про проблему здоров'язбереження школярів: сьогодення та досвідПивовар, Н.М.; Хілінська, Т.В.
2017Проектування педагогічної діяльності на основі здоров'язбережувальних моделей та програм організації навчально-виховного процесуПивовар, Н.М.; Хілінська, Т.В.
2018Психологічні особливості ціннісного ставлення підлітків до здоров'яЯновська, Т.А.
2023Розвиток резильєнтності дітей та молоді в умовах здоров’язбережувального соціально-підтримуючого просторуКостіна, В.В.; Потьомкіна, А.І.
2023Роль здоров'язберігаючих технологій у логопедичній роботіФиль, Т.
2022Роль інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні здоров'язбережувального освітнього середовища студентської молодіНовік, С.М.; Бут, З.Ю.
2024Стратегії здоров'язбереження у школах та освітніх закладахСуховій, Н.Г.
2024Сучасні підходи до організації оздоровчо-реабілітаційної діяльностіКонь, О.О.
2024Фітнес-культура як предиктор здоров’я збереження молоді УкраїниКорносенко, О.К.; Хоменко, П.В.
2024Формування особистості школяра в умовах здоров’язбережувального середовища закладу загальної середньої освітиМомот, О.О.; Кісельов, Є.В.
2019Шляхи здоров’язбереження в умовах модернізації шкільної освіти (авторський проект)Пономаренко, В.
Відображення результатів від 1 до 27 із 27

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок