DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2017(20) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11443
|
Назва: | Практичні аспекти методики формування готовності майбутніх учителів біології до реалізації здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльності |
Автори: | Дяченко-Богун, М.М. |
Ключові слова: | готовність майбутніх учителів здоров’язбережувальні технології учитель біології професійна діяльність здоров’язбереження |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкриваються окремі результати педагогічного експерименту, який проводився з майбутніми учителями біології в рамках навчального процесу природничих факультетів педагогічних вищих навчальних закладів. Експеримент спрямовувався на формування готовності майбутніх учителів біології до реалізації здоров'язбережувальних технологій у професійній діяльності і базувався на впровадженні у навчально-виховний процес технологій використання активних та інтерактивних форм і методів у формуванні здоров’язбережувальних знань, організації здоров’язбережувальних проектів і використання інформаційно-оздоровчих технологій. |
Опис: | Дяченко-Богун М. М. Практичні аспекти методики формування готовності майбутніх учителів біології до реалізації здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльності / М. М. Дяченко-Богун // Витоки педагогічної майстерності: зб. наук. праць / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. Випуск 20. – С. 99-103. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11443 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(20)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|