DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
14 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6456
|
Назва: | Здоров’язбереження через психотерапію педагогічного спілкування |
Автори: | Пивовар, Н.М. Хілінська, Т.В. |
Ключові слова: | здоров’язбереження психотерапія педагогічне спілкування спілкування |
Дата публікації: | 2007 |
Короткий огляд (реферат): | Медико-психологічні обстеження сучасних вчителів свідчать про те, що близько 85% з них переживають випробовують в школі стан стійкого стресу.
Це є причиною нервових відхилень, зокрема, неврозів (за офіційними даними ними страждає близько 70% вчителів) і різних соматичних захворювань, перш за все – серцево-судинної системи.
Проведені нами валеологічні дослідження дозволяють дати більш ґрунтовну картину стану здоров'я вчителів. |
Опис: | Пивовар Н. М. Здоров’язбереження через психотерапію педагогічного спілкування / Н. М. Пивовар, Т. В. Хілінська // Розвиток наукової творчості майбутніх вчителів природничих дисциплін. ХIV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 24–25 трав. 2007 р.) / Ін-т інноваційних технологій та змісту освіти, Ін-т пед. АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2007. – С. 206–210. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6456 |
Розташовується у зібраннях: | 14 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|