DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
14 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6456

Назва: Здоров’язбереження через психотерапію педагогічного спілкування
Автори: Пивовар, Н.М.
Хілінська, Т.В.
Ключові слова: здоров’язбереження
психотерапія
педагогічне спілкування
спілкування
Дата публікації: 2007
Короткий огляд (реферат): Медико-психологічні обстеження сучасних вчителів свідчать про те, що близько 85% з них переживають випробовують в школі стан стійкого стресу. Це є причиною нервових відхилень, зокрема, неврозів (за офіційними даними ними страждає близько 70% вчителів) і різних соматичних захворювань, перш за все – серцево-судинної системи. Проведені нами валеологічні дослідження дозволяють дати більш ґрунтовну картину стану здоров'я вчителів.
Опис: Пивовар Н. М. Здоров’язбереження через психотерапію педагогічного спілкування / Н. М. Пивовар, Т. В. Хілінська // Розвиток наукової творчості майбутніх вчителів природничих дисциплін. ХIV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 24–25 трав. 2007 р.) / Ін-т інноваційних технологій та змісту освіти, Ін-т пед. АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2007. – С. 206–210.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6456
Розташовується у зібраннях:14 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Pivovar.pdf257,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок